~ CliCk mY HeArT ~

Monday, January 3, 2011

Nie ikut cara saper ni....bkn cara kami yerr

Masa ni kat tv ada crita ni

crita ala2 zaman dulu, ada lawan2
aku tak layan pun, en asben yg buka
aku pula sibuk kt dapo
kebetulan en asben masuk blk air, aku pun ngendap laa anak bujang sorang tu


mak aiiiiii.....terkezut tau tgk gaya dak tecit nie ^_^





gaya mcm budak besar pula tu
org duduk atas kusyen, dia pula duduk sebelah kusyen, kusyuk pula tu tgk tv

ni ikut cara saper ni? 
omaknya duduk sopan tau.....besimpuh lg atas kusyen tu   =)



8 comments:

Yan said...

Hee... apak dia kot...come..

mamyharraz said...

ololoooo budak tecit ni kannn boleh se gang dgn bobok mamy tu tauu hihihi

Zaidah said...

mesti tiru gaya dalam tv tu kot.....

syariza09 said...

Yan

Kalo anak yg buat mmg nampak comel, tp kalo apak yg buat hurrmmm dah sah buang tebiat...hehe

syariza09 said...

mamyharraz

ooo...buadak bobok tu pun suka wat camni yer...mmg se geng

syariza09 said...

Zaidah

dlm tv tu bersilat, dia lom pandai bsilat lg

izan_cute said...

punya la menghayati citer kt tv tu smpai dia tak perasan dah ape fesyen kaki dia hehe..takpe,budak kecik lg,comel aje buat cmner pun hehe

syariza09 said...

izan_cute

kalo mama dia yg wat gitu, lg comel kannnn :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails