~ CliCk mY HeArT ~

Monday, January 17, 2011

Mata tak berkelip bila tengok....

bila tengok gamba blue...
ooppsss......acah jer tu. x baik tgk pic x senonoh tu kaann.
Mata ni tak berkelip bila tgk Baim Wong......eh kenal ker?
Tak kenal, maka tak cinta okeh.

Petang2 blk keja dlm kul 6.30ptg aku dah melekat dpn tv siaran Astro 104. Tengok per, tengok mamat emcem ni la dlm crita "Bukan Diriku". 


uuuiiiii ...suka sangat, ritu tgk dia dalam "Jangan Benci Bilang Cinta" with ex-girl Marshanda. Crita yg baru ni pula dia ngan heroin Ririn Dwi Ariyanti...sweet sangat.



Crita ni mcm ada unsur2 kepalsuan la sikit, sbb ada crita org yg dah mati, pastu roh dia masuk dlm badan org lain la, tapi tu smua aku x amik pot sbb benda2 tu bukannya leh pengaruh aku
pon...sajer penyedap crita..... kannn

Org kata crita Tiramisu best, tp aku lom tgk pon. Tak per la, setiaku pada yg satu...hehehe...Crita ni ada ulangan waktu malam, tapi aku lebih suka layan ptg, sbb slalunya malam en asben yg pegang remote.


pastu aku leh pula tak suka ngan mamat ni, tak suka tgk muka dia dah macam mayat idop 
dah tu berlakon watak jahat lak tu, sesuwai sangat la tu.....saper2 peminat dia, sorry yer



Bukan Diriku-Samsons ost Bukan Diriku 





Sorry la en Aiman, no cartoon ok. Kalo nk tgk gak, mama kena buka kartun kt lappy.


korang layan crita per???



8 comments:

Yan said...

Salam Syariza,

akak bukan takat kenal di tv, malah sudah pegang tangan dan bergambar dengan dia tu ari Rabu lalu..

He's so tall, fair, dan ramah sekali.. Senyum jeee..Hari ni dia balik Jkt jam 1 ptg

jengah kat sini ye..heee

http://yan-yanjournal.blogspot.com/2011/01/baim-wong.html

MrS. F!zA said...

hahaha betoila k.mah, mmg muka dia mcm mayat hidup pon..,kdg2 tgk jgk..tp bila part roh tu jd tk suka plk.

mamyharraz said...

tgk citer ni jugak..bolehlah sbb semua cantik2 hensem2 sukaaa

syariza09 said...

Yan

sy mmg dh baca pon pasal akk ada g jumpa BW masa demam2 tu, jeles tau. bertuah akk dpt jumpa dekat2 :)

syariza09 said...

MrS. F!zA

hahaha...kita sependapat, ai x suka ngan "mayat idop"

syariza09 said...

mamyharraz

oh ok la, kita sama2 layan gak ngan crita nie..best kann

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

hohohohohoho..pandai cheq layan ye..mentang2 la hero hensem...tapi kan..kakD pun suka tngk dia jg...hensem no...

~Siti Hajar~ said...

ooo minat kat dia..sy suka tgk je tp xla layan sgt..hehe..

org hencem semua org suka kan..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails