~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, January 18, 2011

Aku geli geliman

Aku cuma boleh pandang-pandang, tapi tak berani untuk pegang-pegang.
Dah pernah cuba, tapi cukup la setakat tu jer. 
Kalau org lain minta tlg aku angkat binatang ni & letak jauh2, harap maaf yer 
"Saya tak dapat nak tolong awak".
Tau tak aku geli geleman ngan per?

Aku mmg geli sangat2 ngan miowwww ...kucing daa
Tapi kan si Aiman ni suka nau main2 ngan kucing, dah tu pernah skali dia gi angkat nyer anak kucing...menjerit maknya terkezuttt....eeii geram tul aku.
Bukannya aku tak bagi dia sayangkan kucing nie, tapi aku risau kalau tetiba kucing tu mengamuk, gigit ke, kang saper yg nk nolong, takkan nk harap mamanya yg takut nie.
lagipun Aiman ni ada asma, so mmg x sesuwai la main2 manja ngan tucin nie.

Tapi jln2 hujung minggu ritu, aku bg gak ler pluang dia main. Masa tu gi melawat kawan en asben yg patah kaki, kebetulan kat rumah dia ada 3 ekor tucin.


boleh pandang2, jgn pegang2

sib baik kucing2 ni ada lam sangkar
tepuk tangan tanda nk kacau kucing2 tu

kucing2 ni cool jer, sbb duduk dalam, x dpt ler nk kacau dak tecit kat luar nie

pic gedik mama mesti ada (*_*)



korang geli ngan apa 








15 comments:

-Sara- said...

awk, kite sme ngn awk, geli ngn tucing gak! hehe
syaqir pn sme aiman, suke no ngn kucing! hehe

Ogy said...

ai geli dgn segala benda yg lembik2..menguit2...dan berkaki bulu2....ewwwwwww...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

hahahahaha...klu mcm tu senang la kakD nk mengusik nanti ye...siap la...hehehehehe..mcm la dok dekat kan..

syariza09 said...

-Sara-

huhu...kita serupa..penggeli

syariza09 said...

Ogy

berkaki bulu????manusia pun berkaki bulu gakk

Pn. Zana said...

sy geli kucing if die duk bermanja-manja. tp, the top yg paling geli is snake! x nak sebut dlm bm. nnti geli sgt2...haha

Ada Dalina said...

sy x geli kucing, tp x suka kucing...huhu...

sy geli ulauuuuuuuuuuuu...owh, sy x dpt bygkan brp KM sy lari kalo nmpk menda tu... :(

syariza09 said...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

wah,,,kakD terlalu brani laa, sy pula yg takut ngan akk
lariiiiii

syariza09 said...

Pn. Zana

ooo...yg tu bkn stakat geli, tapi takuttt sangat2...eeii seram gitu

mamyharraz said...

mamy tak geli dgn kucing ^^ tp sukaaa sgt sgt siap pelok2 cium =P

geli cicak&katak je huhuu

ainnoraini said...

kalau kak ain suke dgn kucing ni..comey jer..

tapi geli dgn benda2 lembik mcm ulat bulu ker..geli betul..

syariza09 said...

mamyharraz

kalo x geli mmg leh jer cium2 tucin kan, ai pon tingin nk cium katak kot2 la leh tuka jd putera katak....kikiki

syariza09 said...

ainnoraini

yg tu sy leh jeling2 jer, nk angkat sruh buang, sori tak sanggup...hehehe

syariza09 said...

ada dalina

yg tu mmg sy geli, tambah2 yg besau2...eeeiiiii

hyazz said...

ngan tuceng tak geli...sonok jer dapat pelok2 dier.. klu pacat ker lintah ker...menjerit2 la

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails