~ CliCk mY HeArT ~

Monday, December 27, 2010

Nak tambah panasss tak??



Ari ni cuaca mmg panasssss
Kalau duduk goyang2 kaki kt opis ni x der la rasa panas, sejuk dek ekon jer


Ptg nie nak kasi n3 panass2 gitu
Nak tengok tak???
Nakkkkkkk


Jommmmmmmm


^


^




^






^




^




^






^



Jangan tanya apa2 - aku tak tau nk jawab
Pic nie dpt dr email ngan title - pesan moral- stocking bkn utk berenang

Reaksi pertama aku tgk pic ni - 
HaHaHaHaHa ---terover gelak besar

Reaksi kedua 
- Astagfirullahhulazim



macam mana la reaksi korang kann

12 comments:

MRS. K said...

mengong minah ni.. die buta warna agaknya..

mamyharraz said...

tengok kali pertama ingatkan tak pakai apa2...rupanya dia pakai seluar jenis skin tu hmmmm

Ogy said...

o makkkkkkkkkkkkkk...!! apekejadah ni..dh lah skin kalerr huhuhu

ainnoraini said...

sampai 2x nengok...biar betul minah ni...apa benda seluar dia pakai tu..

syariza09 said...

MRS. K

rasa-rasanya mmg pun dia buta warna =)

syariza09 said...

mamyharraz

may be satu cara utk tarik perhatian kot...hehehe

syariza09 said...

Ogy

kita minta karam Singh tlg jawabkan

syariza09 said...

ainnoraini

akak 2x, saya ni ha dh 10x tgk...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

mcm2..kepala bertudung..tapi kat bwh menunjuk2...apa kes ni?

Yan said...

Astarghfirullah... KEnapa lah membodohkan diri perempuan ni.. Org sekeliling dia tu pun tak perasan ke..

syariza09 said...

LadyzuL


dorang ni x pernah pikir, tau sarung jaa

syariza09 said...

Yan

Org sekeliling tu dah tergamam la kak, mulutpon dh kebas nk berkata2 :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails