~ CliCk mY HeArT ~

Monday, December 27, 2010

Dah tak nak tido, gi paksa-paksa pula =(


Semua  tau, Garuda dah masuk dlm mulut Harimau. Amik ko, Harimau dpt telan 3-0.
En asben yg bersemangat harimau tu awal2 lg kul 3pm dh ke stadium. Takut jalan jem.
Aku & Aiman mmg la tak ikut, tak sanggup aku nk bawa si kecik di tengah2 lautan manusia.
Tu pun, en asben cakap, ada gak parent yg bawa baby gi stadium.
Alahai......tau ler korang minat, tapi kesian la kt baby yg kecik lagi tu. Dah la keadaan kat situ bising, busuk ngan asap rokok & serba serbi tak sesuai utk bb. Macam2 la dorang nie

Ni nak crita sikit pasal Aiman yg nampak gayanya dh fanatik ngan bola.
Siangnya puas aku cuba nk tidokan dia, bagi  rest dulu, aku pun leh la gedik2 santai jap.
Tapi aku pula yg rasa terlebih nak tido, dia pula xtip tendang bola & panjat sana sini....huhuhhu

Takper la, mlm nie mesti dia tido awal.  Sampai ke sudah, bila aku ajak tido n dah buat mcm2 taktik utk tido, masih mcm tu juga. Kat mulut asyik sebut nk tgk bola, bola & bola. 
Lastly, aku terpaksa mengalah. Bagi je dia duduk kat depat tv sambil tgk bola. Bila tanya mana abah, tuuuuuu. Dia tunjuk org ramai kat stadium, abahnya kan pakai baju kuning sama ngan org2 dlm stadium. 
Sempat juga la tgk 3 gol.  Kita jerit gol, dia pun jerit gak. 
Dlm dok tgk2 bola tu leh pula aku terlelap. Sib baik la ada adik aku, leh la dia tgk2 jap Aiman.  
Sedar2 jer bola dh abis, Aiman pun dah tido atas sofa.

Alahai Aiman oh Aiman. sayang nk tgk gol juga rupanyer...

dah tau anak tak tido, leh pula gi paksa2......motip??

8 comments:

MrS. F!zA said...

uishh aiman dh pndai tgk lawan bola la.. skrg ni tgk je tk lama lg nk ikut sekali p stadium..tggl la mamanya sensorang kt rumah kalo tkmo ikut..hihihi

Yan said...

anak dah ada ikut jejak langkah ayahnya lah tu..

syariza09 said...

MrS. F!zA

mmg pon, pasni mamanya kena tinggal laa

syariza09 said...

Yan

ye la kak..dh nampak tu =)

Roket Kertaz said...

perhh .. kecik2 dah pandai tgk bola.. makan bola.. tdo pun bola..

hyazz said...

hahaha...pas ni mesti ader lak yang kerjakan bola ni..

syariza09 said...

Roket Kertaz

slogan sesuai utk Aiman..

syariza09 said...

hyazz

bola dh lembek dah ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails