~ CliCk mY HeArT ~

Friday, December 24, 2010

Berjoget2 masuk dalam molot

Ooohhhh tidakkkk
Ari ni my opis tersangat lah sunyi sepi sbb ramai yg bercuti
Makin bertambahlah kesejukan yg mmg dah sedia ada sejuk....gggggrrrrgrgg.....menggigil nie

Jom joget
Buang tebiat pulak dah
Yg aku nak crita pasal joget nie, bknnya aku yg menggedik nk joget
Tapi pasal ni



Cheese tart ni la yg berjoget2 tu
Baru jer dapat masa lunch td
5 ketoi dh slamat joget2 masuk mulot

Oder ngan Anis
Saper2 nak oder leh masuk blog dniescake

Aku oder 50 ketoi & kongsi ngan kawan2 sbb dorang pun minat gak
Yg plg banyak nk makan aku la....aku punya syer banyak sikit drp kwn2 hehehe...mmg tamak
sedap wehh, serba serbi terasa
cheese, rangup, blackberry
smua complete

dah siap paking utk kwn2


pic pakai henpon mcm ni la jadinya ..kalo zoom jer konpem akan blurrr 
bukti kena ada, tu nampak tak blackberry (bkn hp yer)


adess........terliur nk mkn lg nie



12 comments:

MrS. F!zA said...

omak aihhh 5 biji dah msuk mulut??? tk tggu org kt rumah dah ka...

syariza09 said...

MrS. F!zA

dah lupa daratan nie :D

intanurulfateha said...

sumpah lapa!

~~*Lady Salwa*~~ said...

Amboi, sedapnya dia dok makan cheese tart eh...

pos la sini sket... ehehe

syariza09 said...

intanurulfateha

lapar ekk...terpaksa la telan air lur je...nk anta pn jauh...kikiki

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~

alaa...Sal lambat...lenkali ekkk

-Sara- said...

perghh! bes giler! cheese tart my fav ok! hantalah sini sket, klo 50bjik tu msuk mulot sara sorg je pon jadi! haha

mamyharraz said...

tgh demam2 ni tgk pulak mknan begini mengidam lebih mcm org mengandung =P

nak kena carilah..

syariza09 said...

-Sara-

ooo peberet juga yer...aar la kalo stakat 50bj tu sorang2 pun leh perabis, tambah2 saiz yg cumilss2

syariza09 said...

mamyharraz

adakah mamay tgh ........???jeng jeng jeng

aiDieNa said...

Suka makan kuih nie jugak.. sedap kan.. sok² nak belajar buat sendiri pulak.. :)

syariza09 said...

aidiena

kalau dpt belajar sendiri, best kan. leh mkn banyak2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails