~ CliCk mY HeArT ~

Monday, December 6, 2010

Mangsa keadaan

Cer tengok nie


agak2 bekas apa nie
betullllllllllll eh ada org jawab ker
mmg la ni bekas simpan tisu wipes

tapi tu dulu
skrg ni simpan menda lain pula
~mangsa keadaan, sambar jer apa yg ada~

cer tgk lobang yg dh dtebuk luas2 tu
nampak tak yg kaler merah tu
yaaaa

betoiiiiiiii

tu la tabung @im@n
bekas ni menggantikan tabung dia yg kecik
tapi disebabkan tabung tu x berkunci, masalah pula kpd amak & apak
ader jer alasan utk selok2 di dalam
alasan yg plg pemes
"nk tuka wet syiling" 

so, utk jadi lbh displin
aiman dah ada tabung baru


skrg ni dia suka ngan kartun Tom & Jerry
see....ada kunci kan

jgn coba2 nk buka yer



10 comments:

MrS. F!zA said...

hahahaha kreatip nya yg tabung atas tu..

pstt kita tau tbug tu beli kt mydin kan..semalam tgk comel2 je.mcm nk rembat, tp sbbkan mls kumpul duit xjd la..hehe

myaishahhafiz said...

bagus idea tu, bleh kitar semula.
kreatif

mamyharraz said...

bagus menabung dr kecik kann

-Sara- said...

bgos2! dr kecik cmnila kte ajar dorg menabung! :)

syariza09 said...

MrS. F!zA

yg ni beli kt Metro Kajang, yg ada kt Mydin tu kecik sangat

syariza09 said...

myaishahhafiz

hehe....leh kitar semula

syariza09 said...

mamyharraz

yg penting kena displinkan diri

syariza09 said...

-Sara-

Maknyer pon suka menabung kt opis ^_^

Zaidah said...

memang bleh jadik tabung...tak kisahlah yang penting dapat simpan duitkan...

syariza09 said...

Zaidah

betul tu ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails