~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, December 8, 2010

Sejengkal jer

Smalam cuti x gi mana2 pun, kalo pergi pun yg dekat2 rumah jer.
Ye lah cuti sehari jer, lbh baik rehat2kan diri kat rumah. Nak kluar pun rasa malas je

Tapi smalam kuar juga ler, sekejap jer.Pagi semalam rajinkan diri ke rumah kawan - Juliana yang baru dapat baby. Baby dah kuar lama dah, tapi baru baru nak melawat. 
Padahal bukannya jauhpun, sejengkal je. Rumah aku presint 9, rumah dia presint 11. Tapi biasala, bila nak pergi tu ada jer halangan. Semalam nekad gi pagi2, kalo gi ptg takut ujan lak. Nak tak nak kena gi gak, hadiah dah beli. Takkan nk tgg kawan tu abis pantang baru aku nak gi jengok. 


Rumah Ju tingkat 6. Naik lif yer, takkan naik tangga kot..semput weh

Baby yg lahir pada Aidiladha
Amira Sofea
Dah 20 hari
Puas dikejut, tapi tak nak bangun2 gak...asyik tido jer



Aiman wajib ada terselit di mana2 pic mama okeh 

8 comments:

izan_cute said...

akak,boleh daj tambah lagi tu hehe.

jom join GA izan jom..mana tahu ada luck hehehe

syariza09 said...

insyaallah kalau ada rezeki ke arah tu, nak la juga :D


ooo izan dah wat GA ker, okes nanti akk masuk

mamyharraz said...

rinduuu bau baby =P

syariza09 said...

mamyharraz

huk..huk...sama ler

Ross... said...

ooo.. ni ler anak jue yer..mcm muka papa dia kot kan?xnmpk cam jue...

syariza09 said...

aar la ross. lbh kpd muka papa dia. tp biasa laa, muka bb kan berubah2

~~*Lady Salwa*~~ said...

Ha, tu dah pegang2 amik berkat tu... bila lagi?? hehe

syariza09 said...

~~*lady salwa*~~

mmg ler nakk....tgh tunggu...tunggu & tunggu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails