~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, November 11, 2010

Untuk sementara jer ok

Ingatkan pompuan jer minat ngan ni
Rupa-rupanya anak teruna ni pon minat gak

Masa oni (mil) tgh kusyuk musyuk mengecat kuku (pakai inai daa), 
en @im@n mcm biasa akan terselit & wat cebok. 

Kat mulut asyik sebut aper tuuuuuuuuuu???? moncong jer nyebutnya. 
Masa mula2 blajar cakap, ayat ni la yg slalu kuar kt mulut. Tp bila dh banyak patah yg kuar, ayat ni pun dh jarang2 sebut. Bila sesekali dia sebut, rasa kelakar lak.


bila dah sibuk2 tu, mil pun catkan ler kuku @im@n ngan inai (inai tiub)
Terkejut ai tau....ekceli ai x brp suka boy berinai
Tapi memandangkan inai ni bersifat sementara kejap jer leh ilang kaler
aku tgk jer gelagat deme hehehe nk tergelak pula

sampai duduk atas meja lak
fuhhhh...


berkerut jer @im@n tgk ono dia mengecat
see
bknnya merahpon, oren jer jadinya
bknnya lamapon inai tu kat jari, lps 5 minit jer dh kena dh basuh tgn dia
kalau tak, abis ler kusyen2 tu kena inai



***********************
mamanya cukup malas nak berinai 
kalau ada org tlg inaikan, best juga ^___^

10 comments:

-Sara- said...

olo2 aiman jdik cm pengantin barulah plak tgk jari tu berinai!haha :D

Jamiel said...

Steady la Aiman..
Nanti cakap kat ibu,
Nak awen...

syariza09 said...

-Sara-

pengantin baru? jgn ler...tak puas lg nk main ngan dia :D

syariza09 said...

Jamiel

boleh....ibunya jawab "siapkn wet rm20,000 yer"

~~*Lady Salwa*~~ said...

baiknya aiman, mau dok diam time org buh inai...

pernah try gak letak kat kuku faris... tapi kan, tak sampai seminit dah masuk mulut... sabo je la...

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~

agaknya sbb bau inai tu kan mcm best jer, tu yg dia masuk molot kot

.::Lynn::. said...

bagus nya dia duk diam.... kalo aliya, mau dah merah2 sofa ku... huhuhu

kak ina kl said...

pakai inat tak per...jgn pakai cutex tu..kang jadi lainlah pulak

syariza09 said...

.::Lynn::.
x tgg lama pon....bila dia mula nk xtip jer, trus g basuh tgn

syariza09 said...

kak ina kl

ooohhhh idak ler :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails