~ CliCk mY HeArT ~

Monday, November 15, 2010

Makan panas2 baru best

 Petang semalam kuatkan semangat R sblm jd M utk buat kek marble. Ala kek xpress yg tambah butter & telur,. 
b4 xpired baik aku buat.
Semerbak bau kek satu rumah. Adik aku yg baru bangun tido tu pon teruja. Kek tu panas lagi, dah suruh potong (ye lah baru angkat dr oven). Katanya makan panas2 baru best 


abaikan kepala kek yg sudaa bertukar kaler :D
bukan salah aku, tapi tlg salahkan oven yer



Tapi betul ler, makan panas2 baru ada feel. 
Kek tu bahagi2 utk bawa ke nursery & opis



***************************
Klau rajin buat
Kalau malas, nk pegang periuk belanga pon tak mo

10 comments:

MRS. K said...

bawa ke opis?
mana?
mana?

Zaidah said...

klu makan panas2 plus ngan minum air kopi panas...lagilah laju...hehehe

ainnoraini said...

sedapkan...harum semermak bau satu rumah...

hari tu kak ain buat kek coklat...sekejap jer habis dimakan anak2..sedap katenye...mkn masa panas2...

mamyharraz said...

owh..pandainya baking kek :)
rupa tak penting rasa tu yg penting ;)

-Sara- said...

wahh rajinnyee dieee :)

syariza09 said...

MRS. K

hehe...kek menyorok

syariza09 said...

Zaidah

perrggghhh....mmg sodap

syariza09 said...

ainnoraini

puas hati kan bila tgk ank2 berselera mkn

syariza09 said...

mamyharraz

blh ler sikit@. yap betul tu, yg penting rasanyer :D

syariza09 said...

-Sara-
skali skala

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails