~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, October 5, 2010

Setelah berbelas2 tahun...

Akhirnya kami bertemu juga. Bertemu saper? Kawan2 yg dah berbelas-belas tahun tak jumpa. Specially kawn skolah.
Bila dh dapat jumpa  mula la adegan mcm drama..peluk - peluk, pastu tanpa sedar air mata dah bergenang.
ohhh...sensitifnya aku. Aku rasa last aku jumpa masa sekolah menengah dulu, thn 1994 kot. Ambik ko, dah 16 thn tak jumpa..
Dah la tu, aku bknnya leh imbau sangat kenangan2 lama, nanti mcm2 yg aku ingat. pastu dok sedih2 pula.
zasssss



with Ross-- kawan sekolah --form 6
sblm ni pernah juga jumpa tapi kadang2 la
last jumpa masa gi tgk baby dia yg no 2

with Mariani--kawan sekolah rendah & menengah
berbelas tahun juga tak jumpa
salah sorang best friend aku
tercapai juga hasrat nak jumpa dia

Rozilah--kawan skolah menengah
Dulu aku & dia dlm kategori kurus
Skrg ni aku yg terlebih kembang

************************************

Apa2 pun aku puas hati sbb dapat jumpa kawan2 yg dah lama tak jumpa
Semoga silaturrahim kita bertambah erat

5 comments:

MrS. F!zA said...

wa.... best ooo kalo leh buat reunion cm gini..

mamyharraz said...

dpt rasa perasaan jumpa kwn2 lama yg kita suka..mesti syorgaa rasanya..

syariza09 said...

MrS. F!zA
mmg best. tambah bila time peluk2 tu. rasa mau nangis oooo.

syariza09 said...

mamyharraz
betul tu. rasa berada di awang-awangan. mcm mimpi pula dpt jumpa kwn2 lama

mrs_yus said...

berbelas2 thn xjumpe pas2 dpt jmpe msti best knn..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails