~ CliCk mY HeArT ~

Friday, October 22, 2010

3 hari 2 malam

Lega bila dah terluah ngan che asben. Tu satu peringatan utk diri sendiri. 
Pasni harap2nya kalau ada yg x puas ati tu leh cpt2 terus terang...hopefully.

Minggu ni che asben tinggalkan aku & Aiman. 
Minggu depan pula giliran aku tinggalkan che asben & Aiman
Ni bukannya missi membalas dendam..x der niat pon betul ker
First time aku tinggalkan Aiman, lom pernah aku tido tanpa Aiman
Mcm mana la nanti, buleh lelap ker aku ni
First time juga utk en asben jaga Aiman tanpa aku di sisi
Harap2 dia dpt jaga Aiman mcm aku jaga risau ni

Aku terpaksa hadiri meeting di
Bukit Gambang Resort
25 - 27 Oktober
3 hari 2 malam
Gi saner bertiga (join ngan kawan2)
Naik Transnasional jer sbb masing2 tak tau jln ke sana

Yg aku tahu, kat saner ada ni
sumber: google


Nampak gayanya wajib la aku bawa ni

pinky gitu 
rugi kalo x mandi manda kt sini



**************************************
pas balik nanti aku update crita2 baru okeh
blog akan berehat sementara waktu
^__^

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails