~ CliCk mY HeArT ~

Friday, October 22, 2010

Naper la camni

Susah kalau jenis mcm aku ni. Nak trus terang tak sampai ati, pastu bila pendam memakan diri pula. Betula la kata Ustazah Bahiyah "pendam blh memakan diri". Selagi tak luah, selagi tu lah aku tak leh senang ati. serba serbi tak kena. Kalo diikutkan mata ni rasa berat jer nk tido, tp bila pikir pasal prob ni, dh susah mau tido pula huhuhu.

Tadi dpt mms drp en asben ngan brg yg dia beli kt aku. Bila tgk jer aku trus down...huhu..sbbnya aku x berkenan ngan brg tu, pastu kaler yg dipilih tu lg la rasa x best...meleleh air mata ni...Nak tak nak, aku pon balas sms ngan kata2 pujian yg suam2 kuku. 
Takder la pula kata aku x berkenan. Tak sampai hati.


Disebabkan tak leh tido t/hari ni dsebabkan menda tu, aku pun mms dia brg yg aku nk adlh ikut patern yg mcm aku mms. Kejam tak???
leh pula paksa org tu ikut kemahuan kita...
Tapi alhamdulillah dia mcm tau jer istri dia kt sini mcm x berkenan ngan brg yg dia beli. may be drp balasan SMS yg biasa2 jer drp aku. Dia dh beli pon yg lain, siap mms lg. Sib baik la menda tu lbh krg yg aku nak...lega...hilang rasa stress aku


Sorry la byk bebel kat sini
Susah utk aku buka mulot
Slalu jer pendam
Bila dh byk sgt pendam, lama2 jd bom
Untung org yg jenis terus terang, x der nk stress aper2

********************
Kenapalah aku susah sangat nak berterus terang???????
"pendam memakan diri"

7 comments:

-Sara- said...

awk, lain kali ape2 xpuas hati just ckp jee..jnji lepas! hehe :)

mamyharraz said...

ohh ingatkan pasal apa hehe..luah je jgn simpan2..kadang lelaki ni kita harapkan lain lain yg depa faham :)

Zaidah said...

barang ape yang syariza nak kan tu...

syariza09 said...

-Sara-
entahla. sokmo sy mcm ni. x suka tau! mulut ni mcm ad batu..grrrr..marah ngan diri sendiri

syariza09 said...

mamyharraz
Betul la mamy. kalo x terus terang, mmg susah laki nk paham kita. harap pasni sy leh trus terang cepat2. x mo simapan lama2, skt tau !

syariza09 said...

Zaidah
kesukaan kaum2 pompuan..malu nk sebut. nanti dh ada dpn mata, sy wat n3 baru ekk...apa2 pn salam perkenalan

Ogy said...

adess...pasal benda tu rupanyaa...ingatkan pasal pe...aduyaiii....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails