~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, September 1, 2010

Tema baju raye thn adalah.....

Agak2nya apa? Adakah ramalan kuiz FB benar belaka. 
Adakah oren menjadi pilihan kami??


Aku serahkan tema raya pada en asben. Biarlah dia yg buat keputusan. Aku kan isteri mithali puji diri sendiri. Akhirnya......en asben telah memilih kaler iteww..Lega rasanya. 
Sabtu lepas bermulalah pencarian kami di Jalan TAR. Hmmmm susah juga nak pilih kaler ni. Selagi baju Melayu en asben lom beli, selagi tu lah baju aku & Aiman tak leh beli. huhuhu...
Daripada kepala sampai ke ekor bazar tu kami cari. 
Lastly jumpa di ekor bazar. Baju Aiman pon beli di Jalan TAR

Inilah baju abah & anak




nak kata pink pon bukan, nak kata pepel pon bukan

Baju aku maner? Baju aku tak dapat cari di Jlan TAR, sbb en asben dah penat redah dalam lautan manusia Tidak sanggup utk pusing kali kedua mentang2 la baju dia dah beli huhu

4 comments:

mamyharraz said...

~~smlm sy redah jln tar..**fengsan!ramai manusia dpt je baju melayu anak terusss pulang :( nak tgk2 tudung pun tak sempat..

syariza09 said...

mamyharraz
kalo g ctu mmg leh pitam, ari tu masa sy gi ok lg sbb awal, tp lepas kuar pada sogo & gi lg skali..jln tar dah penuh ngan org, nkjln pon berhimpit2 ..sian ngan baby yg terhimpit2 kt ctu

~~*Lady Salwa*~~ said...

cantik2...

sal pun pi jalan TAR gak. tapi pi hari isnin... memang macam nak pengsan rasa walaupun tak berapa nak ramai orang cam hari minggu...

syariza09 said...

itu la Sal, kita yg tua2 ni pon dh rasa nak pengsan, budak2 kecik lagi la tak tahan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails