~ CliCk mY HeArT ~

Monday, August 30, 2010

Semangat merdeka si kecik

Kecik2 lagi aku dah cuba tanamkan semangat kemerdekaan pada Aiman.
Aku ajar aiman perkataan bendera & tunjuk dekat dia macam mana rupa bentuk bendera tu.
Hasilnya......dia dah pon kenal yg mana satu bendera. setiap kali nampak bendera jer kat tepi2 jalan setiap kali tu la dia sebut endela ....endela....bendera.  
Aku pula yg x larat angguk setiap kali dia sebut. Paham2 jela, bendera tepi jalan tu kan ada banyak.
Ari tu masa gi Mydin, Aiman siap paksa2 aku minta belikan bendera. Bukannya yg kecik, tapi nak yg besar.
Alamak. Bukannya tak nak beli, tapi kat rumah mmg dah ada tergantung bendera sejak pindah, mmg dah pon gantung & x pernah buka2 pon. Lagipun kat opis pon ada banyak bendera. Nanti mama bawa balik yer.
Lastly, aku nak kasi diam aku belikan jer yg ni




Baju merdeka made in Mydin
Aiman hepi dapat baju ni sbb ada pic bendera
Harga pon mmg berbaloi RM 2.90
Pandai tak, aku serapkan semangat merdeka pada Aiman

2 comments:

mrs_yus said...

same ngn syaqir..sepanjang jln duk tnjuk bendera..puasla duk angguk..ehehe..
wah bgos gk ek awk nk ttup mulot dea blikn bju trus..ehehe :)

syariza09 said...

hehe..igtkan nk beli bendera pastu buatkn baju. tapi x pandai jahit la pula

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails