~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, September 22, 2010

Sebelum makan juadah raya, kami....

Ari ni aku masuk opis agak lewat, kul 10.15pg baru sampai. Smalam dh info ngan boss sbb musabab aku lewat.
Ada org penting dtg melawat rumah aku. Aku harap lps kehadiran org itu, aku dpt slesaikan menda ni cepat2. Dah la story pasal tu, bknnya korang paham kan, aku pun x leh nk strory secara detail.

Jom kita buka crita pasal raya, Raya lagi?? Ada yg suda jemu??
Tak pe la, raya lom abis kan.  
Berbalik pd tajuk di atas, apa yg kami semua perlu buat sebelum makan nasi dagang yg sedap tu.
Kami kena

zassssssssssssssss

tunggu dorang balik dari sembahyang raya
aku, kak & adik ipar & adik tak gi pon sembahyang sbb ada perkara2 yg tdk dpt dielakkan


Lepas tu ada sessi salam-salaman minta ampun & maaf
Aku ada 4 beradik, so kena ikut turutan utk bersalam ngan bapa & mak
Abang
Aku
Adk lelaki
Adk pompuan


Aiman malu2 kucing masa nak salam & amik wet raya
Bila atuk nyanyi lagu besday 2 U, baru la dia salam & amik wet raya


Abg & adik bersalam ngan parents. Lupa pula nak snap pic adk lelaki tu bersalam


Habis sessi bersalam ngan parents, turn bersalam ngan adik beradik pula
Wajib ikut turutan tau
Mula2 aku kena bersalam ngan my bro
 
pastu adik2 yg lain pula

Pastu sessi bagi wet raya 
Thn ni maksu pon kena bg wet raya..hehe
Masa ni Aiman dh pon buka baju raya, maksu bagi pon dh ptg sbb wet gaji lambat masuk

Abis sessi salam & bagi wet raya, masa utk bergambar pula



selesai sudaa sessi bergambar yg sopan ^_^
gambar yg tak sopan tak leh la tunjuk kat cni   **__**


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails