~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, September 21, 2010

Kamera bunting

Akhirnya ari ni berjaya juga aku bawa kamera yg bunting ngan pic yg penuh ngan aksi terlampau.......... opppppss terlampau dlm version sopan okeh.
 Kamera tu tgg nak beranak ja. Sarat sangat dahh
Bila la tuannya nak beli pendrive utk simpan pic yg banyak tu..Nanti lahh


Bila dh tgk pic yg sarat tu, timbul pula problem lain. Tak tau pula nak publish yg mana satu. Terlalu banyak sangat. Dah tu b4 publish nk la juga edit yg mana patut. 
Smua tu aku buat bila free nanti. Jap2 lagi aku publish okeh

6 comments:

ann @ hatiberbunga said...

haha..!! sama la kiter.

gambar yg ada pun, ntah zaman bila nk pegi cuci. rasanya last time cuci gambar.. Asyraf baru 1 thn, 3 bulan. skrg dia dah nak masuk 2 thn stgh.
wahai diriku, sila rajinkan dulu edit & cuci gambar2 mu itew.. hehe..

[-suziey-] said...

hahhhaha kamera bunting..1st time dgr nih:p

hmm dilema yg bese kita dgr..bila gbr byk..xtau nk publish yg mana..:p

mamyharraz said...

..menunggu dgn sabar :P...

syariza09 said...

ann @ hatiberbunga
hihi...kita geng. ingatkn I sorang jer wat prangai camni

syariza09 said...

[-suziey-]
masih lagi tengah memilih..hmmm...yg mana satu ni

syariza09 said...

mamyharraz
tuannya sendiri pon cuba utk sabarkan diri..harap2 dpt la rajinkan diri utk editing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails