~ CliCk mY HeArT ~

Friday, September 3, 2010

Jualan murah di Jalan TAR

Korang ingat Pak SOGO jer yg buat sale
Jgn tak tau, Jlan TAR pun ada sale juga.
Tak caya?? Cuba tgk menda ni



Org lain dah lama beli menda ni aku jer yg baru nk beli
Rata2 org jual RM20 - RM25
Aku beli 2. Pastu aku bodek makcik tu minta jual yg murah2 jer kt aku
Misi aku berjaya.
Kalo satu dia leh kasi RM 20
Tapi aku beli 2, trus dia jual RM35
haha......jimatkan


Satu utk aku
Satu lagi utk mak di kg

9 comments:

mama tisya said...

murah tu kalo borong byk...senang nk gantung tudung kn & jimat space

mamyharraz said...

~...jln2 jln tar ritu dah jumpa benda ni tanya 35 terus tak jadik beli.tp bestlah kannn selamat awning tudung

MrS. F!zA said...

murahnya!!!!!!!!! hugi la 4rggit.. ekeke beli ritu 39rgt

syariza09 said...

mama tisya
rasanya yg ni la harga yg plg murah pernah jumpa..mmg jimat space

syariza09 said...

mamyharraz
hmmm...apasal tak jadi.RM35 utk dua buah..mahal ker?

syariza09 said...

MrS. F!zA
mmg rugi U. RM4 tu leh beli popia 1 set :P

mamyharraz said...

...bukan 2 utk 35..tp satu utk 35.mahal kann.takpelah nnt nak beli jugak.nak cari yg mcm harga awk dpt!..hehe

syariza09 said...

mamyharraz
ooo baru ler paham. mahal tu. cekik darah tul dorang ni. tu harga tipu.
mmg ramai yg jual menda ni. cari yg murah jer tau. slmt duit mammy

aizzah zack said...

saya beli 1 RM6 jer...;) ini btul2 bkn main2...;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails