~ CliCk mY HeArT ~

Friday, July 16, 2010

Terlepas peluang

Before rehat tadi dapat call drp HQ.
Puan ...kami nak offer Puan naik gred.......(biarla rahsia) tapi post tuk gred tu kat Sabah Sarawak jer.
Puan nak tak? Kalo boleh bagi jawapan petang ni yer. Kami nak buat surat nih
Kalo korang apa yg korang rasa? Berdengung kepala aku.
Aku yg dok Putrajaya nak tukar ke Sabah Sarawak...uiiisssh banyak menda kena pikir ooooo. Bukannya ke Kelantan ker, Johor ker..tapi di dseberang sana. Mula la aku pikir che asben, che aiman, family aku kt kg...huhhh masa tu aku rasa nak nangis jer..
Aku pikir kalo aku gi sana, che asben wajib folo aku. Tapi nak tgg folo tu mesti amik masa yg lama. Dah tu che aiman mcm mana? Kalo aku bawa dia, camna pula aku nk ke klinik kalo tiba2 dia asma. .
Kalo terlepas mmg la aku rasa rugiiii sangat. ni la pluang aku. che asben mmg sokong jer sbb dia tau menda ni melibatkan kerjaya aku. Mmg la aku x naik pangkat tinggi pun, tp leh la aku bernapas sikit. Bila udah ditimbang tara, aku decide stay jer kat Putrajaya.
Kalo aku single, may be aku dah ke sana. Tapi bila dah berfamily ni, banyak yg kita kena pikir..huhu.
tak moh dah pening2 kpala.
Insyaallah kalo ada rezeki...ada lagi peluang tu

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails