~ CliCk mY HeArT ~

Friday, July 9, 2010

Tambah pada apa2 yg kurang

Pagi tadi ada ceramah agama anjuran Puspanita. Aku x sibuk sangat, so aku leh la gi dengar...Ye la skali skala nak la juga attend menda2 camni. Sib baik la penceramah dia superb : D,sapa yg tak lenal ngan Ustazah Dr Robiah Kulop (slalu kluar kt tv9). Slalu yg aku tgk kt tv dia lbh kepada motivasi. Ari ni ceramah yg disampaikan adlh sempena "Israk Mikraj" ngan tajuk WANITA AHLI NERAKA...hmmm dengar tajuk jer aku dh sentap, hehe...aku hanyalah wanita biasa.
Aku bertambah suka dtg ceramah ni sbb aku dpt gift......macam2 ada.
dapat mcm2 majalah drp karangkraf

jam ikea pun ada, aku dahpun gantung kt opis

**apa2 pun moga ceramah yg disampaikan td akan aku laksanakan ..insyaallah**
kata ustazah tadi
" jika kau tidak mahu jadi ahli neraka, maafkanlah pada mereka yg melakukan kesalahan"
**aku akui, kekadang aku rasa susah utk memaafkan kesalahan sesorang itu kerna aku telah banyak menderita kerasa kesalahannya**
 **kekadang perkara itu terlalu sakit utk dimaafkan, tp aku sedar...aku perlu belajar untuk memaafkan**
insyaallah

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails