~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, July 8, 2010

Ultraman Padang Besaq

Ari tu adk aku blk kg. Ada ler ole2 dr kg, banyak gak ler..baik sungguh my mom. Ingat gak kt anak cucu. Anak (aku la tu) pula x der nk kirim apa2 pun kt mak...ngeh..ngeh..sori lak mak, dok kl ni x tau nk bli apa. Alkisahnya adk2 aku yg ada kt kg beramai2 gi terjah Padang Besaq ni yg wat aku jeles . Tempat tu kiranya syurga utk shopping brg Siam (Thailand).


















Ada la menan Ultraman utk che @im@n...bertambah la koleksi menan dia. Bukan main suka lagi bila aku tunjuk utraman tu.

















Bantal upin ipin ni pula auntie Has(adk ipar) kirim utk @im@n.....tahu jer aku tengah dok cari bantal ni, tenkiu auntie. Dah dapat bantal ni, asyik dok peluk jer sampai lupa nak peluk mama dia..isshhh...iissshh

Yg ni pula mak & adk aku yang kait(ni bahasa utara tau, maknanya jolok buah ngan galah)..Fresh dr pokok woooo..best2

Ada la lg menda2 lain yg mak bg, kiranya aku leh wat stock makanan sampai bulan depan...tenkiu mak..kalo boleh kirim la lagi ..he..he...dgn prasaan x malunya

2 comments:

unai a.k.a puan.U said...

suke..suke...suke gi padang besar... :-)

syariza09 said...

hehe..ni mesti suka shopping

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails