~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, July 28, 2010

Renungan yg penuh makna

Ari ni aku posa. Harap2 dapat posa penuh sampai ke petang. Jgn la kluar bendera merah, maklumla aku ni dh kategori terlewat. Insyaallah. Bila dah posa ni, asal nengok gambar2 makanan jer, pewot pun bergendang2..issshhh...nafsu tul. asyik belek2 gambar kat pc, ternampak pula yg ni


adussssss...sedapnya. serius  aku tak tipu. cheese tart ni aku beli di kedai cookies area ngan Maybank Putrajaya. 
Harganya $2.80 namapak mcm mahal sikit tapi bg aku ok jer sbb cheese tart ni besau & mmmm   sedappppp sangat..berbaloi kalo beli...mmg terbaek wok...terasa kenikmatannya...
kalau la aku leh beli lagi, kan best..ada saper2 nak gi bank tak?
 nak kirim ni.... :D

4 comments:

Suziey Ahmad said...

hehe besela bila posa kan..nmpk food simple pn bole terliur..tp kalu mcm sy ni mmg penggemar cheesetart..adeiiii xlapar pn terliur..hahaha..slmt berposa..

rege dia stdrd la..mahal kan..

syariza09 said...

ooo..penggemar cheese tart rupanya. x per harga mahal, janji sedap :D

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wauuuuuuuuuuuuuuu besarnyaaaaaaaaaaaaaaa ... sure sedap tue ;-)

syariza09 said...

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil

yappppp...of coz sedap

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails