~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, July 29, 2010

Meragam

Alhamdulillah, dapat jugak aku puasa penuh semalam. Buka puasa pun ngan air tangan sendiri x beli mana2 kecuali satu lauk jer che asben bawa balik dari opis (balance jamuan)..x pe la rezeki. Sempat lagi smalam gi pasar & dh sampai rumah sibuk2 masak utk berbuka. Smalam dlm kepala asyik tringat sambal sotong jer, apa laie terus aku masak menu tu w/pun aku sedar sambal sotong bkn peberet che asben...he..he..skali skala kena la ikut tekak aku gak. At last che asben mkn juga slps dipaksa oleh wife dia yg banyak songeh ni..

Ari ni pun aku puasa lagi, harap2 leh penoh. Lain macam pula rasa pewot ari ni...asyik meragam jer...dah tu asyik kluar masuk toilet jer..may be lauk jamuan che asben bermasalah  kotttt . dah la aku sahur ngan roti telur & air milo ja, bila dah asyik kluar masuk toilet ni mula la badan rasa lemah, mcm dah x de apa2 lg dlm badan ni yg blh kuatkan aku...tapi aku kena kuat...aku nak puasa penuh...hu..hu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails