~ CliCk mY HeArT ~

Friday, June 11, 2010

Popeye pun makan ayam???

Haaa...ingatkan popeye ni makan spanish jer. Tetiba ari ni bila buka paper, baru ku tahu popeye pandai makan ayam. Kalo x caya, cuba saper2 yg ada di Lembah Klang ni gi jln2 kat Mid Valley. Mesti ada terjumpa Popeye makan Ayam..haa..haa.
 Ekceli aku nak crita pasal fast food yg seangkatan ala-ala KFC. Nama omputihnya Popeyes Louisiana Kitchen. Popeyes ada 7 restoran di Lembah Klang :-

*Tmn Tun Dr. Ismail
*Mid Valley
*Klang Parade
*Sunway Piramid
*Wangsa Walk
*Selayang Mall
*e @ Curve

Aku bknnya nak kempen x berbayar pula, tp saja2 nak bagitau pd yg tak tau. Nak crita sedap @ tidak, aku x pasti sbb aku pun x pernah merasa lg. Ari ni baru tau pasal Popeyes. Nanti bila ad masa free blh la aku ajak che asben. Apa2 pun layan jer pic yg aku google nih.










***So tunggu apa lagi..weekend ni sila gi cari Popeyes ye***

3 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

dah pernah up entry psl mkn kt sini dah 2-3 kali dah .. if ada popeyes nieh mmg dah x pdg kfc .. lagi sedapppppppppppppppppp & nyummmyyyyy ;-)

sekadar satu coretan said...

sedap ye...nnt nak gi la...mesti anak2 suke..selalu gi kfc jer..

syariza09 said...

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil

ooo ye ker..sy ni ketinggalan tul. sib aik ada crita psl ni kt paper..sedap yer..leh la try pasni


ainnoraini
jom2 kita try popeye plak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails