~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, June 15, 2010

Benci tapi tengok gak

Kononnya nak boikot x nak tgk dah crita2 Indon, ye la kalo dh tgk sahih berhantu. Asyik nak ngadap dpn tv je. Tapi nak wat camna, aku dah pun naik hantu ngan crita ni. Tertekan pula chanel Astro 104. Skrg ni aku gila tgk sinetron Benci Bilang Cinta.















Crita ni stp ari Selasa - Jumaat kul 6.30 - 7.30pm. Dah tu ada ulangan pula kul 11-12 pm. Sblm ni cuba gak tgk crita Syah Jihan tp mcm x leh masuk ngan aku, x best pun. Sib baik la ada crtia Indon yg best ni. Dah la tu lakonan Marshanda yg gila2 & sengal tu buat aku  melekat dpn tv. Best sangat crita ni, aku asyik gelakk besar jer. Aiman pun heran tgk mama dia dh separuh gila hik..hik. Bila stat jer crita ni yg gunakan lagu Jangan benci bilang cinta (Radja) Aiman tertonggek2 berjoget. Bagusss dah jd geng mama. So, skrg ni stp ptg aku akn melekat dpn tv, x leh buka crita lain. Kalau Aiman kaco, aku tgk ulangan waktu mlm. Crita ni ada kt youtube, malas nak start tgk kt yt. Biarla aku polo kt tv jer


baim wong yg encem : D


sukan ngan aksi Marshanda yg gila2 & sengal





4 comments:

[-suziey-] said...

hmmm ramainya suka tgk cite ni..kt xlayan la..hehe

syariza09 said...

tu pasal, dh kena penyakit bjangkit

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

tertengok marathonnnn dah jadi sukeeeee gakssss

syariza09 said...

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil
he..he..kita geng

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails