~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, May 13, 2010

Yg tebal @ yg nipis


He..he..apa yg tebal, apa yg nipis. Mulut ker? x der...x der bkn crita pasal mulut lagi.. Ni nak story pasal salah satu harta kt rumah, ni ha TV yg berat, besar & tebal. Rasanya skrg ni org dh x pakai lg tv ni..ngeh..ngeh. Kalo org dtg nk curi pun, rasanya x sanggup dia nk amik tv ni. Yer lah nak angkat tv ni kena la 2 org, kalo sorang mahunya senget bahu. Rasanya dlm minggu ni dah brp kali DIA wat hal. Kejap ada suara, kejap x der suara. Bila dah x er suara tu terpaksa la aku off & on smula. Terbantut crita yg aku tgk. rasa nak campak jer tv tu. Mr Suami pula leh kata, kalo la skrg ni abg ada wet ribu2 dah lama abg bli LCD baru :). Mrs Isteri pula jawab, abis tu kalo tv ni dah nazak sangat nk tggu wet ribu raban abg tu agak2nya brp thn lg ekk? Pastu x yah lg la kita tgk tv yer. Sengal jer soklan aku teww.

Alamatnya terpaksa ler jumpa ngan Pak Kott @ Pak Seng (korang paham ker ni, kalo x paham cuba2 ler paham yer). Tapi kena la bandingkan harga & bunganya skali. Dah alang2 nak tukar tu takkan la nak cari yg pattern yg sedia ada besau & berat. Mesti la aku pilih yg besau, nipis & ringan. Betul tak?

tv yg kesakitan ...umur baru jer 8 thn

Ari ni kt opis, aku ada crita psal problem tv aku yg kejap ada sora & kejap hilang sora. Leh pulak opismate aku bagi jawapan sengal..
I rasa U kena cari Dequadin sbb tv U sakit tekak kot
Isssshhhh sengal tul


Aper2 hal pasal tukar tv tu aku berangan jer dulu. Kalo tv tu masih sihat, aku akn setia ngan tv tu, x yah nak carik yg lain lg. Kalo dh nazak & patut kena kebumi, baru la aku carik pengganti

TV camni x sesuai kottt..kalo rmh sendiri ok la



beli jer yg mcm ni...kalo beli lerrrr
:-)


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails