~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, May 13, 2010

Facebook amat2 berjasa padaku

Aku akui FB ada kebaikan & keburukannya. Tapi yang aku tau aku amat2 berterima kasih pd FB sbb telah menemukan aku ngan kawan2 yang dah lama menghilang. Ada jer yg aku jumpa sama ada di zaman sekolah rendah, sekolah menengah, zaman bekerja. Ada yg masih aku ingat & ada juga yg aku ingat suam2 kuku :). Ye la kan, dah lama x jumpa mmg la ingatan pun suam2 kuku, dah tu masing2 dah bertuka saiz termasuklah aku ..ngeh..ngeh.

Smalam tetiba jer ada org yg add aku, kalo dr nama ringkas tu mmg la aku x familiar, tp bila tgk profail & pic dia, masyaallah..kawan yg mmg aku terindu-rindu..hu..hu..sedihnya. Akhirnya dapat jumpa lagi ngan AYU. Satu masa dulu di zaman persekolahan, aku ngan dia mmg rapat, sampaikan bapa aku gelar kami twins, muka pun lbh kurang, kulit pun lbh kurang (tapi Ayu lbh manis drp aku), besday pun dekat2 jer...aku 20 Jun & Ayu pulak 23 Jun. Semenjak dia kawin & aku kerja di KL, hubungan kami dah putus. Ptg smalam sempat jugakla aku chat bertanya khabar ngan dia..sob..sob..Hujung bln 6 ni cadangnya aku nak balik Perlis, insyalallah kalo x der aral melintang akan ku jejak kaki ke rumah dia.
Tunggu aku yer AYU
Tunggu aku tau!!!

3 comments:

~UNai~ said...

sob..sob...sedeyy....sebak bace...

Ogy said...

huhu ai pun br jumpa bestfren masa sekolah dulu kt fb..best2...hehehe

syariza09 said...

MRS. K===
pandai pun..mmg dia jwb cenggitu..seyes..x bohong


~UNai~
ala..jgn la sedey2..nanti sy pulak yg nanis

Ogy ===
beshh kan dpt jumpa besfren dolu2 :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails