~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, May 26, 2010

Suka suki sebelum tergolek

  Aper2 hal story ni dah lama, tp x sempat nk update sbb aku berkampung di hosp. Apa maksud tajuk kat atas ni? Maknanya time aku bersuka suki ni Aiman lum sakit tergolek lagi. Masa mak dtg ari tu dia ajak gi Nilai 3. Aku on jer. Aku tau sbb apa mak nak gi sana..jeng..jeng... Ni mesti nak jumpa mamat Pakistan tu. Kan aku dah kata....mak gi jumpa mamat Pakistan yg jual karpet tu. 

si mamat pakistan tengah bg ceramah pasal karpet :p

b4 bawa blk kg, rasa2nya leh dak aku guna dulu kui..kui..kui

2 bln lps dah beli karpet yg kecik, dah blk rmh mula la dok tringat karpet yg besau pula. ishh..ishh. Hasilnya terjah menerjah kedai karpet kt ctu kan byk dapat la karpet idaman mak, ada warranty 5 thn lg..kui..kui..aku ingatkan beli hp jer ada warranty. Disebabkan karpet tu besauu, x dpt la mak bawa blk rumah sbb nanti mak balik ngan kereta terpanjang keretapi daa. x per la, hujung bln 6 aku blk kg, leh la aku bawa blk skali. Takpun biar aku jer yg pakai karpet tu dulu ..hik..hik..Sbenarnya aku pun minat ngan karpet2 style skrg ni. Cantik siot..tengelam kaki bila pijak atas karpet tu. Memandangkan en @im@n suka main tuang2 air kat lantai, so aku x nak amik risiko, biar ler aku pakai tikar jer dulu.
Aku x brp nak shopping pun, maklumla duit pn dh tinggal serdak jer gaji lum masuk lg., ada la 2-3 brg yg aku berkenan & berbaloi harganya.

mama & @im@n bergaya gedik santai :p


brg2 murah yg aku rembat

$1.95

$3.95

$1.95

murah2 jer. dinding rumah aku susah nak tebuk lobang, so drp kosong jer baik aku main tampal2


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails