~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, May 26, 2010

Jgn gerudi dalam2




Kenal tak menda ni.
Ahaa..ni la cotton bud new version..Alat gerudi/korek tlinga ler. Slalunya kalau utk aku akan guna cotton bud yg biasa tu, tapi kalo utk @im@n & asben aku akan guna yg ni. tlinga asben pun ai yg korek, mcm2 budak2 kan . Nak tau sbb aper?
 Pengorek special ni ada lampu. Ala2 torch light la. Bila guna yg ni aku leh nampak smua isi perut dlm tlinga tu. Dah tu bila nak korek , aku leh tengok sama ada dalam sgt @ tak, t*** tu banyak ke sikit.
X elok korek tlinga dalam2, bahaya tau. Sib baik @im@an dok diam jer biler aku korek tlinga dia...
sedap la tu.



Nampak tak lampu terang tu..




Korang geli ker??? he..he..he..kalo geli x yah la pakai yang ni, nanti muntah2 pulak.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails