~ CliCk mY HeArT ~

Monday, October 12, 2009

Kunjungan sedara mara

Ari Ahad ari tu, sedara sebelah suamiku yg aku panggil Ucu dtg beraya. Sblm ni dia tak pernah dtg rumahpun. Katanya lps Zohor, dorang sampai. Kalo gitu, aku kena la masak makanan berat...nasi la. Dah alang2 org dtg, aku pun masak lebih. Boleh la ajak abg sulung & family. Utk menu ari tu, aku masak:-
Nasi tomato
Kurma daging
Ayam masak ros
Acar
Kastard jagung

cukup la kan. nanti masak banyak2 x abis lak.
Lps tu, bawa dorang jln2 putrajaya. Singgah ke PICC & solat asar di Masjid besi
Anak2 abg aku.
Menambah jugak la abg aku mkn (pic x sempat nk snap). Sib baik la nasi aku masak licin. Kalau dak, jenuh jugak la aku nak perabis.









2 comments:

MRS. K said...

dah beli periuk nasi baru la ni..hehe

syariza09 said...

dh bli pun. susah la pulak kalo x der

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails