~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, October 14, 2009

Apa la nak jadi???


Mesti korang tertanya-tanyakan sebab apa la aku taruk pic ni. Masa tu aku lalu depan tempat ni. ala tempat yg sentiasa ramai org tu. Bukannya ada salepun. Tapi tempat ni dikunjungi oleh smua generasi x kira tua @ muda...Sport Toto. Mula2 tu aku nampak motor berenti betul2 kat dpn kdai ni. Aku ingatkan dia nk belok gi kdai lain. Terkezutt aku bila tgk dia masuk kdai tu. Kalau dia sorang x pe la jugak. Dah tu dia bawak pulak anak pompuan dia yg comel (lbh kurang umur 3 thn kot) tu temankan dia gi beli nombor ekor ( x de dlm pic.). Mengucap aku. tergamak dia bawak anak dia gi tempat cam tu. X der prasaan malu langsung. Mmg la anak dia tu x tau apa2. Tapi..sbg sorang ayah, nape dia wat contoh yg x baik camtu. Aku yg tgk ni pun rasa malu, geram & marah dgn laki tu (dah la tu Melayu pulak). First time aku tgk org gi situ bawa anak.
Geramnya.....

3 comments:

kak ina kl said...

salam..ishhh kalau tau mil kat kg baru lehlah gi raya..akak pun raya kat sini jugak..

alhamdulliah tak jadi apa-apa masa kebakaran tu..benda nak jadi..sabo ajelah..

ibuhaikal said...

sabar je la kak azz..nak uat cam mane kan?..memang dah lama menda tu wujud..orang kita pun ada gak yang g tempat tu kak..

syariza09 said...

kak ina...ye lah kan sabo jela. nk wat camna

ibuhaikal ...yg geramnya dia bawa pulak anak. lenkali gi la sendiri

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails