~ CliCk mY HeArT ~

Friday, October 30, 2009

Fuhh!! Lega rasanya


Segalanya dah slesai. Maksudku competition poco2 Puspanita. Bila dipikir balik, mcm mana la aku leh masuk. Sememangnya, minat tu ada tp bila nk bertanding ni, aku rasa takut sikit. Sememangnya aku tak bagi namapun utk join poco2 ni, tp entah lah bila aku tgk peryertaan dak lain kurang memuaskan (maksudnya ramai yg bg nama, tp no comitmen) so aku terpikir kalo join apa salahnya kan. Ni la first time aku wat persembahan dpn org. kalau koir tu lain crita, nyanyi ramai2 kalau lupa lirik pun org x tau sape yg salah tp kalau menari ni sah2 la nampak. aku mmg zero basic, pelan2 kata org Kedah aku belajaq. step ke step weols cuba. Aku risau gak, isshhh boleh ka aku ingat smua step ni, banyak oooo. akhirnya pas blajar ari2 , leh dapat gak ler step tu. Bila malam jer mula la sakit pinggang la, tapak kaki la maklumlah aku ni kan size L yer ker bkn size XL ke . x per la bukannya slalupun. latihan pula bukannya setempat maklumla bukannya ada tempat khas utk tarian. mula2 blk jamuan, pastu bilik stor, lastly baru la wat latihan di gym - jiran sblh opis. 3 ari sblm pertandingan tu, dugaan pula wat aku- sakit mata. Mata aku mula merah & berair. Kalau gi klinik compem dpt MC. Tp bila pikirkan poco2 aku dtg jugak ke opis. mula la wat latihan dgn spek hitamku, nasib ler.


latihan di gym


persiapan sblm dipertontonkan pada umum

dah mula bergedik. Masa ni mata aku semakin merah, berair & kabur. Alamak! mcm mana ni. Teruskan tarian...


bersama teman2 ronggeng & guru tari weols


guru tari, rakan2 yg dtg menyokong (tengah2 tu, K.Ani pelakon perogol bersiri Senario The Movie)& saat yg mendebarkan di pentas


weols & teman2 yg bertanding


hadiah yg dapat, ok la tu (takkan nak harapkan tv plasma pulak). Bagi aku hadiah tu tak penting. Aku rela & sronok join ni. weols naib juara...ok la tu. apa org lain nak kata, lantak depa la. ada aku kisah???

kay..ada story lg pas ni ..tunggu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails