~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, October 28, 2009

Aktif

Hari ke hari Aiman semakin lasak. Adusss..pening gak tgk prangai dia. Semua benda yg aku letak atas meja atau almari, smuanya dia nk capai. dulu x la mcm ni, may be skrg dah tinggi sikit kot. kalo x sampai pun, dia akan cari sesuatu utk dipijak mcm kotak ker, tapawer ke. Mula la aku terpikir, lps ni kat mana la aku nk letak brg2 tu terutamanya brg2 kaca yg aku bli di Romantika. dah la aku ada satu kabinet jer kt rumah. skrg ni pun dah pandai panjat krusi mkn. dah blh naik tu leh pulak berdiri & tepuk tangan tanda kejayaan.adusss...lagi aku risau takut dia terjatuh pulak

2 comments:

ekhalidah said...

hehee... suka tengok keletah anak anak baya ni .. mmg kena awasi tgh panjang akal memacam dia nak belajar

syariza09 said...

betul tu. time ni la kepala dia benjol kiri kanan. kejap terhantuk, terjatuh & mcm 'ter'...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails