~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, November 11, 2009

Inilah kesudahannya

Korang jgn la muak sbb aku lum menghabiskan story pasal poco2 ni. Before ni kan aku ada gi tahu yg weols dpt naib johan jer, x kisah la tu. sbg menghargai sumbangan kami (cewahhh), kami diberi saguhati utk mkn2. kalo nak diikutkan mmg la x seberapa, tp weols sporting & tambah sorang sikit utk membelanjakan diri weols ngan pizza Dominos. layan picas yer..
Seminggu kemudian, dimurahkan rezeki Datin selaku Pengerusi Puspanita tpt aku kerja ni, nak belanja weols smua kat Kelab Tasik Putrajaya. Issshhhh...bestnya dpt makan free.
Sebahagian kawan2 yg turut serta. Makan sampai kenyang..
Menu yg dihidangkan..Fuhhh..kenyang giler..
Sama tp x serupa. Sebelah kiri tu pinggan aku & yg kanan tu kwn aku punya. Aku punya selamat masuk dlm perut cuma tinggal tulang2 ikan jer yg aku x lalu nak mkn. Pinggan Ayu pulak..masih ada separuh bukit nasi yg mmg x leh disumbat lagi dlm perut dak Ayu ni. Maklumlah pewot kecikkk
TQ Datin (bukan yg tido tu tp yg pakai baju purple) pas ni leh la blanja kt hotel pulak..hik..hik..(muka x malu)
-Tamatlah kisah poco2-

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails