~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, November 11, 2009

Berfikir sebelum bertindak

Aku betul2 marah. Gerampun ada. Sebab apa?? Meh sini aku nak story. Aku kan dah lama x gi pasar tani kat sini. Tup tup smalam lepas amik aku kt opis Mr ajak aku ke sana, katanya pasar tani dah tukar tempat. Ooooo..dah ke belakang rupanya. emmm...may be ada sebab2 tertentu tapak tu berubah tempat. Yg aku marah tu ...dah la aku parking jauh, pastu bila dah samapai sana, ya rabbi...mcm mana aku nak membeli kalao dah gini keadaannya. Jalan BECAK. Mula la aku kena angkat kain takut kotor, dah tu jln mcm semut jer sbb kena tgk jln becak tu. Bayangkan aku terpaksa gunakan jln becak tu dgn kasut tumit tinggi. Oh my god! x sanggup aku. Mr pun dah hangin satu badan. Lastly, dia trus ajak aku balik rumah tanpa membeli apa2 pun. sadisnya...
Terpaksala aku menapak semula ke parking tanpa ada beg plastik kat tangan huk..huk..
Inila hasil aku menapak ke pasar tani. Sape yg patut dipersalahkan? Abis tu kasut ni sape yg nak cuci???

Dorang pun satu, kalo nak berubah tempatpun, tolong la sediakan tapak yg perfect. Kesian la kat peniaga & pembeli. sekurang-kurangnya kalo x mampu nak bertar jln tu, taruk la batu2 kecik. x dela tempat tu becak & banjir.

2 comments:

Ogy said...

betul2....sakit ati..abis kain..kasut yg vogue tu kotor kena becak....ade dgr kakak tu cakap buat sementara waktu je...tp lupa lak nk tya dia sampai bila...huhuhuh ntah hape2...

syariza09 said...

ooo..sementara jer. tp entah la sampai bila kan. jauh dr jln besar pulak tu. kalo naik bas, puas jugak la menapak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails