~ CliCk mY HeArT ~

Monday, July 6, 2009

Ini la Mydin Bangi (sorry gambar kurang jelas sbb dah mlm). Sblm aku pindah di kuarters P'jaya, rumah aku di sg. chua Kajang. Kiranya sempadan antara Kajang & Bangi. Kalo aku nk kluar rumah tu, kiranya ke kanan leh gi Kajang, Ke kiri leh gi Bangi. Masa aku dok di sana dulu, kawasan Mydin dlm proses pembinaan. Skrg bila aku dah pindah, mcm2 kedai pulak yg ada di situ. Gerrrammm betoi!!! Mydin ni dipanggil MyMydin. Aku tanya la budak cashier tu, apa bezanya My Mydin & Mydin Mart. Katanya kalo Mydin Mart tu ada jual brg basah, MyMydin pula jual brg2 kering jer. OOooomcm tu rupanya. Aku rasa better gi Mydin yg x de jual brg2 basah. x tahan la aku bau busuk tu..eeeiii rasa nak termun....Selesa je aku shopping di sini sbb lengang, luas & tersusun, lapang & smuanya best. Hujung bulan ni leh dtg skali lagi. Nak crita lokasi pun aku x reti. yg pastinya berdekatan dgn SHELL. Sorry la yer



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails