~ CliCk mY HeArT ~

Friday, July 3, 2009

Akhirnya...

Semalamkan aku kluar gi beli brg2 rumah. Aku x jadi gi beli brg di Tesco, tapi aku just beli di Mydin Bangi. Aku rasa aku sempat la kot nak siapkan bhn2 utk dimasak esk pagi. Kat area Mydin tu ada pasar malam, akupun gi la pasar mlm nk cari udang. Puas aku berpusing2 tapi rupanya psr mlm ni x de jual brg2 basah. Dah puas memikir rasanya aku nk beli kek aje. Tp aku rasa x puas pulak ss x msk ape2. Tetiba kepala aku ni terpikir sesuatu. Kul 10pm aku pun mula la projek aku. Projek apa ye..


Ni bknnya gambar puding yg aku dah buat, puding aku masih dlm loyang & blom dipotong


PUDING KARAMEL ...Disebabkan smua bhn utk buat PK dah ada, aku pun mulakanlah projek. Ini saja yg dapat aku buat....

2 comments:

MRS. K said...

nak tanya ni..
takda kaitan ng caremel
hehe..
mydin bangi kat mana?

syariza09 said...

mydin tu kat seksyen 7

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails