~ CliCk mY HeArT ~

Monday, June 15, 2009

Sabtu 13/6/2009
2.30pm
KenduriKahwin Jiran blok Aku





Ari sabtu ari tu, aku ada kenduri kawin. Kiranya first time selama aku dok kat sini since January 2009, aku dijemput kenduri oleh ahli rumah blok ni. Yg aku respect, tuan rumah akan gi setiap rumah & bagi kad. Wah...bagus betul. Padahal kalo nk keje mudah senang jer, tampal je kad di notice board bawah rumah. Tapi..bak kata pepatah, biar mati anak, jgn mati adat. Aku terpaksa gi kenduri tu lewat sbb Aiman tido. Biarlah dia tido dulu, kalo gi lambat camni orgpun dah x ramai. Sonang sikit, x payah nk berebut meja.

Petang tu, x gi mana2 pun cuma melayan Aiman yg x tido2 jer. Suka sangat ngan crita Upin Ipin tu, mcm le dia faham sgt. Mata x berkelip kalo dengar suara Upin Ipin kt tv

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails