~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, November 12, 2013

Sup KUKU ayam.. errrkkk

Alkisah kejadian semalam.............


Laparrrr...Pgnya mkn roti jer, ptg2nya mmg terasa sangat-sangat lapar la.
Ada la kirim bihun sup ayam ngan kawan.
Semangat berkobar-kobar nk makan, maklum la  perut tgh lapor.
Berkobar-kobar la buka plastik kuah sup.
Sebelum buka dok belek-belek la kat plastik tu...
tup tup ternampak eeiiiiiiii
ai geli sangat-sangat
dlm sup ada kaki ayam, walaupun i tak makan kaki, tp ai kisah pun sebenarnya


Tapi yg i kisahkan kaki ayam tu runcing, malah kuku ayam tu  panjang eeeeiiiiiiiiii..
uwekkkk ...mmg rasa mau muntah
mmg la smua tu aku trus masukkan lam tong sampah..ko sanggup nk makan ker kalo dh nampak mcm tu gayanya...berenang-renang jer kaki kuku yg tajam tu dlm kuah sup
Sebelum ni kami mmg suka mkn kat gerai pakcik tu, tapi nampak gayanya lepas ni mmg tak ler...

Pakcik tu melayu, tapi pekerjanya bukan org kita pon, tapi org seberang
Naper la gaya masaknya tak senonoh..cuba la buat cara yang betul, baru la rezeki yg dpt tu berkat

7 comments:

Azlina said...

eeiiii...kan dah rugi pakcik tu kurang sorang pelanggan tetap :/

skang ni kak susah taw nak cari kedai makan yg pure melayu masak..owner melayu,tp tukang masak indon..sabo jela ye kak :)

Masni Syafie said...

eeearrkkkk...kuku ayam..saya suke makan sup kaki ayam...klu ade kuku, menakotkan jer....hihi

Qhaifa Nur said...

kat rumah bole telan...kat luar no..no..

syariza09 said...

Azlina
huhuhu...dh nasib badan

Masni Syafie
geli tau tgk kuku huhuhu

Qhaifa Nur
kak..ayam tu berkuku tajam, x lalu laaa

PakcikLie PCL said...

tu semua nk ambil mudah.. kaki saja ok lg tp dah masuk kuku kaki plk tu ha ha haaa geli la. p/s selama ni main balun je la Syariza kan..hihi.

nyanyisunyi said...

kalau akak nampak bulu ayam melekat pun akak geli apakan lagi kaki dgn kuku panjang tu..erkkk


opss salam kenal :)

LYAfrina said...

lya suka sgt2 sup kaki ayam.. mmg sedapppppp.. ada byk kolagen kan klo minum sup kaki ayam.. klo x silap r..ke mde lain r??

tp klo siap dgn kuku... yerkkkkkk.. mmg xleh nak telan la,, y berbulu2 pon dh geli..ape lg kuku kais2 tanah tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails