~ CliCk mY HeArT ~

Monday, October 21, 2013

Khemah dah ada, pengantinnya tak ada

Khamis yg lepas, kat tpt keje ada buat korban.
7 ekor lembu
yang syoknya masa ni smua turun buat keja tak kira pensyarah ker, student ker, staf ker, smuanya mengeluarkan peluh.
serius mmg seronok tgk mcm ni, dah macam kenduri kahwin plak. masak pon secara gotong royong.masak untuk 300 orang.



ramai kannnn

nampak tak kekok pon dorang wat keja


sib baik la ada mesin ni
senang sikit nak potong-potong



ini bukan aku, tapi keja aku masa tu 




kari daging 

sup tulang idaman kalbu


semua berebut nak pegang sodek
sronok bila dpt msk2 camni

dah slesai masak, baru leh makan ramai-ramai
menu ari tu
kari daging, sup tulang, daging goreng, ayam masak lemak utk non muslim, sayur kacang
perrgghh makan sampai licin
dh abis makan, dpt bawa balik daging sorang sekilo

alhamdulillah
disebabkan kat rumah dh ada byk daging, aku bagi daging tu kat jiran
sama-samalah kita merasa yerr

kenduri besar-besaran, sayangnya pengantinnya tak ada hehehe



5 comments:

NM03 said...

perghh... periuk beso beso belakeeee

Azlina said...

Sape nak jadi pengantin angkat tangan..hahaha!!
Syok tengok wat keje ramai2 camni, cam kenduri kawen kat kampung2 je kan :)

Qhaifa Nur said...

macam kenduri kawen pulak yup Syariza...meriah

mrs Fiza said...

napa di blur kan lembu tu? hiks

syariza09 said...

mrs fiza
jaga sensitiviti, x sesuai sgt kalo tunjuk kepala lembu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails