~ CliCk mY HeArT ~

Friday, October 4, 2013

Berkenalan dengan dinosaurs


Sabtu lepas bawa Aiman gi berkenalan ngan dinosaurs
Maklum la sblm ni asyik tgk kat tv jer kan
meh kita kenal dekat2
nampak tak tarikh tutup kat atas tu
lambat lagi okeh, 28 Feb 2014
Kalo nk pegi. ko pegi presint 5, kat Pusat Maritim
alaa dekat ngan Pullman



Harga tiket

Berdiri depan pintu masuk
Berdiri tegak mcm nk nyanyi Negaraku

BIla masuk jer, terkezut yg amat
Ada plak spider berbulu sambut weols
Besar giler plak tu
Dah tu dengar plak budak2 nangis
Aiman plak dh buat muka scary
kalt luar sebelum tu bukan main lagi dia crita itu ini
Dah masuk dalam, diam jerrr

ini apa ekk 
belalang ker mentadak ke??
besar gak ler, tapi tak leh gerak2

pameran butterfly dan serangga pon ada
aku tgk gitu2 jer

sarang spider pon ada
kat sini replika mmg buat besar2

Ni pon berapa kali kena pujuk dan paksa
maknyer pujuk dan marah2, cepat gi berdiri depan menatang tu
dh masuk pon berbayar wajib la bergambar, rugi ooo

Nak bergambar sampai kena dukung 
Dia punya takut kat menatang tu adoiii tak tau la nk crita camana
Ngan aku pon dia tak takut camtu tau

Kepala natang tu palk bergerak2
sekejap angguk-angguk...geleng-geleng

Maknyer plak terlebih berani, sampai rasa nk kepak2 jer kepala natang tu

pasni dinosaurs akan wujud
see..telur2 tu akan menetas dlm 24jam

Duduk lama2 sikit lam tu, maklum la dh bayar kann
tawaf 3-4 kali, ruang tak la besar mana pun
dh rasa lenguh2 tu duduk relax jap. Kerusi meja mmg ada kat dlm tu. 
Duduk2 relax sambil menikmati suara2 natang tu mengaum..eh ngaum ker




keluar jer terus lepak depan tasik, kejap jer la sbb masa tu dh nk kul 7

Muka lagend, tapi penakut rupanya hehehe


Bila la dapat tido kat Pullman ni yerr

3 comments:

Hyazz Eibrhm said...

dah besar dah aiman ni...eh azs..bukan ker pullman tu kat belakang umah u jer..pi lah tido wei..

syariza09 said...

wehhh cik aya, bilo masa pulak ai duduk blkg pullman. rumah ai kt psr borong la

SiTi said...

kak... kat pullman ke ni..? kat belah mana ekkk..xtau pun ada pemeran ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails