~ CliCk mY HeArT ~

Monday, September 23, 2013

"Mug" 50sen

Terbeli kat Mydin area rumah Sri Kembangan
Mula2 tu tak prasan lagi tp bila tgk akk ni amik byk mug, trus mulut ringan bertanya.
Aku: berapa $ kak?
Kak: 50sen jer dik
Aku: ha????betul ker..
Kak: yer dikkk


Trus cepat2 amik..amik 3 jer
Gopal, Boboiboi, Sponge bob
Mug ni lebihan masa promosi colgate..promosi dh abis, dorang jual jer lahh

Now, mug ni dh abis jual. Ari tu gi mydin dorang dok jual mangkuk putih kecik pula. yg tu aku tak beli pon

Mak mertua datang rumah terbekenan plak ngan mug tu, marah plak naper aku tak amik byk2 leh jual kat dia hehehe..
sorry la ma, x tringat plak nk bli byk hihihihi

cute plak aku tgk si gopal tu *_*

6 comments:

Syeeda said...

murah tu, saya mmg suka mug corak kartun..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

huuu..saya nak jugak..... ingatkan mmg mydin de jual mug comel camtu 50sen.. huk huk...

~Siti Hajar~ said...

Klu sy la Sya, mau saya borong berdozen2 mug tuh, ms bt bday anak2 leh letak dlm goodies bag...hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

memang murah la... sesuai wat koleksi kalau dapat beli banyak2... hehe

Ain Noraini said...

rumah kakain pun ada mug tu...

syariza09 said...

Syeeda
sronok tgk kartun2 camtu

C.M.A @ CikMoonAdnan
alaa..dh abis pon promosi tu

Siti Hajar
malas nk kumpul,nanti x der tpt nk letak

Ain Noraini
akk dpt hadiah dr colgate ker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails