~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, June 20, 2013

~Emosi di hari tua ~



Ari ni emosi caca merba.....ketenangan terganggu sikit.....hrmmm

may be sbb pertambahan usia kot.....
tertunggu wish drp tersayang, kol 9am baru dpt wish, dia terlupa ermm laki mmg camtu kan....

tu pon pakai sms jer coz kredit x der huhuhu sadisnyer....
pagi2 lagi I dh emo tau!

Hadiah??? 
Tgg gaji coz pitis ngam ngam hoi
Tang hadiah tu I tak heran sgt, yg penting ucapan wehhh

I nak yg tersayang la org pertama yg wish kat I ok tapi frust plak
x per tenangkan hati, pagi td kan kelam kelibut gi keje, so mmg masa tu x der masa nk perah otak hari ni hari apa kan kan kan Abah

apalah sangat pada 20 Jun kan

bukannya kita ni budak2 lagi, umur pon dh banyak....
x per x per
 sempena umur banyak ni I cuba utk



love 20 June

8 comments:

*SiRibenMerah said...

Happy birthday..

SiTi said...

eppy belated besday kak.... sma dengan je kak... org laki ni pyah benar nak igtkan no penting kita kan.... kekadang tu merajuk jugak

~~*Lady Salwa*~~ said...

Happy belated birthday Syariza... Semoga panjang dipanjangkan umur, dipermudahkan rezeki dan dirahmati selalu...

Biasa la org lelaki ni, kadang2 tarikh2 penting ni diaorang boleh lupa... sabar ye... :)

Rin Maira said...

normal kan..kalo org len tak ingat takpe..jgn yg tersayang...
takpe ye..pujuk hati tu..at least kul 9 pg dia wish....dibuatnya 9 mlm...or 9 pg esoknyaa....lg haru....huhuh

~Siti Hajar~ said...

Hpy belated bday Sya....Sga trs sukses yer...

Ala kite pun terlambat wish kat Sya ni, tp xmo emo2 k...hehe

-Sara- said...

alaa xmo majuk2.. tp dh naluri sorg istri mstilah cmtu kan..sebolehnya biarlah hubby kite org yg 1st wish kan.. xpelah mane tau kang dia ade buat surprise ke kan sape tahu... Happy Bufdayy awak! :)

**eh yg ke berapa nii? hehe

LYAfrina said...

happy belated birth kak...
a ah.sama la dgn lya.. hadiah x kisah sgt.apa y pting ucapan kan..lg2 dr org tsyg...

syariza09 said...

TQ kawan2...emo dh ilang hehehe...pertambahan usia mmg mcm tu kot

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails