~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, March 14, 2013

Menyepikan diri????? eh eh tak lahhhh

Assalammualaikum kawan-kawanku....

Sering kali juga bertandang di blog sendiri tapi rasa bosan sbb aku tak mampu nak mencoretkan apa-apa. Tengok juga perkembangan kawan-kawan di dashboard, tp sekadar tgk jer, tak sempat nak membaca apatah lg nk komen apa-apa. Sorry yer..

Last week keja pun dua hari jer, gara2 ank kesayangan kena demam campak. isnin ku sambung lagi cuti gara2 ada lagi saki baki campak yg baru pecah. Tapi ok la juga, aku yg dh lama cuti rasa liat2 sgt nk keje. Selasa alhamdulillah Aiman dh pon bersekolah mcm biasa dan aku pon dh mula kerja. Org campak ni mmg demamnya skali jer kan, pastu dia ok jer leh lompat2. Kalo nk buat prangai pon mlm la, gatal2 jer badannya tu. Tapi kan aku konpius plak campak ni ngan HFMD, biji campak ngan biji HFMD tu mcm sama jer kan. Kekadang tu aku rasa aiman mcm kena HFMD jer..alahai, x perlah. apa2 pun Aiman dh ok skrg ni.

Aku cuba nk selesaikan hutang2 entri yg dh tertunggak.

Aci tak crita kenduri adik aku hehehe..korang layan jer lah yer


Salah satu doorgift utk tetamu..
mangkuk syarikat Menang, mentang2la mak ai ni dealer hihihihi


Dalam kotak polka dot ni letak Cadbury choclairs
Ada la beberapa lagi doorgift, terlupa nk amik gambar
Ekceli kalo ikutkan aku, aku nk buat sama jerrr, maknanya tak der la doorgift yg lain2. Tapi mak ai dh rambang mata, sronok plak dia pilih2 DG..x per la, kata kenduri last ye tak....layannnn

Yg ni plak aku hiaskan balang2 tu. Ni nk letak kat meja santai kat luar dewan. Dalam balang ni akan letak kacang dan gula-gula.


Dah selamat pon jadi pengantin. Ni masa majlis nikah.
Majlis nikah buat kat rumah jer.
Bila dah bertudung, lain pula rupanya hihihi
ada plak yg kata mcm noraniza idris
dh org puji comel tu, apa kata truskan jer bertudung hehehe


Sessi bergambar
Kami sekeluarga
Selamat datang  Paksu Am..jaga maksu dekna elok2 yer

5 comments:

Puteri Satu said...

comel pengantin.. lain ye rupa dengan adik tu... cuma kat gigi kot mcm ada iras2... apapun.. selamat pengantin baru semoga kekal hingga ke syurga..

~~*Lady Salwa*~~ said...

ye ke...

ntah2 Aiman kena HFMD kot... sebab HFMD pun akan demam jugak sebelum keluar biji2 tu... Cuma bezanya HFMD kuar jugak kat tapak kaki & tapak tangan, pastu dalam mulut pun naik tapi jadi macam ulser.

**biasa la, kalau kenduri yang paling bongsu mesti nak meriah2 kan... hehe.

Qhaifa Nur said...

cantik pengantin baru....
bila kenduri kawen ni, kreatif pun terbit...cantik......

che mid said...

rasanya baru je bertunang kan, dah nikah ya.. Alhamdulillah.. dapat adik baru..

syariza09 said...

Puteri Satu
giginya???hahahha
kami berdua mmg x sama

~~*Lady Salwa*~~
aar la Sal, lps sy baca n3 Sal tu la br sy rasa konpius ngan campak ni

Qhaifa Nur
tu la, tetiba jer jd kreatif


Che mid
aar, bapa x suka tunang lama2 ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails