~ CliCk mY HeArT ~

Monday, December 3, 2012

Baju bajet...

Jom buat baju bajet samer2
Sekali anak mengamuk, trus koyak baju bajet..
terkelip2 maknyer nengok
dah ler gigih buat baju tu



cantik tak baju bajet saya???
cantikkannnnnn
mak saya mmg kedekut, sbb tu ler dia asyik nak save bajet jerrrr
saya mangsa keadaaan
mak pakaikan saya baju plastik hitam jer, plastik sampah pula tu


nampak tak rambut Aiman yang dah kembang semangkuk tu
rimas tau nengoknya
Aiman ni susah sgt nk gunting rambut kat kedai
tersiksa jiwa raga kalo tgk dia nangis mcm kena tibai kat kedai tu
sepanjang 4 tahun ni, abah dia la yg dok gunting pon
pagi semalam mulakan misi gunting rambut kembang semangku iteww
Aiman ni kalo nampak aku dpn mata, mula la dia ngada2
kejap nak nangis laa, kejap nak minum air, kejap nak menan la...
smua tu taktik yerrr..ekceli susah gak nk gunting rambut dia ni
lepas aku amik pic, trus aku kluar drp bilik
selagi aku ada kat situ, mcm2 taktik la dia dok guna
abahnya pun dh makin hilang sabar huhuhu

 dah selesai baru la asben panggil aku 
nampak tak dia wat muka sedih tu...
aiman oh aiman
nak gunting rambut pon susah kerrr
dah nampak ringan sikit kepala aiman tu
nak amik gamba terbaru pon  dia tak nak, merajuk la tu kononnya

*********************************
minggu ni Aiman on off demam jer, kiranya dua kali dlm masa terdekat ni dia kena demam....bila mlm jer, suhu panas makin tinggi...bila demam, badan aiman makin kurus...huhuhu cekeding 

7 comments:

DuNia KeBaHaGiaaNKu....... said...

wow....seksinyer aiman..hehehe

Qhaifa Nur said...

kreatif baju bajet aiman ni...marah tak sukalah tu he..he..

mrsfiza said...

alah..ttup tk hbis tu..rmbut kna leher jgk..hehe

Azlina said...

cantek baju aiman, pinjam boleh? haha..

memang skang ni musim demam la kak. same je ngan anak2 ina, demam on off cam aiman jugak.. sian aiman, makan ubat taw :)

Zie said...

comeylah...

mamyharraz said...

alahai abg aiman takut gunting rambut ke..nasib abah pandai nak menggunting.

apapun cantik tau baju bajet mama buakan tu hehe so comel..dgn muka abg aiman yg tak puas hati tu hehe.

Ross... said...

aiman,aiman..nangis le lastnya,mmg ilang sabo kdg2 tu nk urus rmbt diaorg.kalis pun mcmtu dulu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails