~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, November 21, 2012

Masih suci murni


Yesssss!!!!
Akhirnya dapat PC baru, yg lama dh punah.
Masih suci murni yo!!!! Aku org pertama yg sentuh  tau :)

Dah dapat tu gi salah guna plak...hihiihi
rehat td pasang ceramah ustaz Azhar Idrus
alaa...bknnya wat per pon, tambah ilmu jer, sambil berblog sambil sejukkan telinga hehehe (waktu rehat jer nk dengar pon)


Slalu dengar lam kreta, tp asyik tak abis jer,ok la kita sambung kt opis hehehe
isshhh tak puas plak sbb speaker CPU kt bwh meja
ok arr aku cilok jap speaker sapa tah ni

haaaaa baru la sebutir2 leh dengar ayat ustaz tu
maklumla ustaz ni kan speaking ganu, kita yg bkn ganu ni kena la kembangkan sikit tlinga ni, baru la leh paham hehehe



*********
Satu hari tu aku dok dengar cd ni lam kreta, aku ni gelak giler2 la ngan lawak ustaz ni. Aku pandang en asben yg tgh drive...sepatah ayat pon dia tak gelak, senyum pon idak..
Rupanya bila disiasat, dia x paham apa yg ustaz tu ckp, yer lah org KL susah sikit nk paham loghat lain..
sib baik la mak aku kelate, leh gak ler paham bahasa ganu :-)
apa2 pun i like ustaz ni 



3 comments:

ainnoraini said...

baik2 tau..jangan ganazzz nnt jahanam la pulak hihihi..

mamyharraz said...

wahh cun cun komputer bawuuu :)

hehe patutlah husben awk tiada reaksi sbb tak paham..hehe mujur sy boleh paham sbb slang perak ulu lebih kurang kelantan je ;)

maya amir said...

aah kan..kalau org luar pantai timur, mesti tak faham bahasa UAI ni..hehehe.. saya pun suke dgn UAI ni..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails