~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, May 22, 2012

Jual......Jual....sapa nak beli????

Brooch Sabah
Banyak woooo....mcm2 kaler ada
Terjuntai sana sini
Cepat2 pilih
Yg mana satu jadi idaman kalbu???

Ekceli smua ni mak aku yg beli. Dia baru balik jalan2 kt Sabah..
Mak pon dh sampai Sabah, aku bila pula la nk sampai sana.
Mak aku beli ni utk anak menantu & kawan2.
Kat sana kan murah
Rambang mata aku nk pilih woo

 Akhirnya yg ni jadi pilihan
TQ mak
berjuntai2 la dagu aku pasni

Yg ni pula untuk Aiman

google

Kuih cincin pon ada mak beli kan
Tapi ada sesetengah peket tu kuihnya dh lemau, terpaksa la goreng semula huhuhu

7 comments:

Qhaifa Nur said...

cantiklah brooch....
kuih cincin pun sedap...

☀ Izzaty Hedry☀ said...

cntik nya brooch tu sis ....^.^

-Sara- said...

amboii banyaknya dia ambik...ehehehe...


eh kita pon dpt souvenior dr sabah gak harini..brooch juntai2 cmtu gak..org opis bagii..hehe

Salmiza said...

bak mai satu...:)

~Siti Hajar~ said...

xkan nk pakai srg2 kot Sya, meh la htr kat org kedah ni 1...ekekekekek

Sy pn xsampai Sabah lg bah...huhu

mamyharraz said...

woahh banyaknya ole2 dr sabah.

sy rasa kuih cincin tu bukan masuk angin sbb kt sabah depa ada jual dua jenis kuih cincin tu

satu jenis rangup
satu lg jenis lembut < yg ni bila kita mkn cam lemau tp sebenarnya mmg stail dia gitu..

sy tau ni pun mak mertua yg bgtau :") jd sy share info kt syariza pulak :)

Mama Gee said...

cik abg pi sabah ari tu tak shopping byk pun..tensen jek..
dia kata dia tak reti nk beli apa...
adess payah tul le..org nk ikot tak bg...hik3....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails