~ CliCk mY HeArT ~

Friday, May 25, 2012

Cadangnya nak buat Nasi Arab tapi.........

ko layak ker????
Resipi pun ko tak cari2 lam tenet, ada hati nak masak yg hebat
hahaha....gelak utk diri sendiri ......
Akhirnya masak ni jer lahhh




Dah lama tak masak ni..resipi igt2 lupa.
Bila dh igt2 lupa, mula la main agak2 & campak jer.
Kesudahannya, nasi masak jer mula aku gelabah, takut nasi terlembik la, terkeras la.
Nasi tu terkeras sikit coz tak sukat2 pon airnya. Tak per penyelesaiannya siram2 sikit air masak atas nasi tu, pastu tutup dulu periuknya akhirnya legaaaa baru la lembut sikit nasinya.
Tak per la, janji menjadi gak w/pun rupa ayam tu tak berapa senonoh


9 comments:

Qhaifa Nur said...

plan dah lari nih....
buat nasi ayam dulu esok baru nasi arab...rajinnya dia..

*SiRibenMerah said...

sedapnya.. nom nom nommm~

mamyharraz said...

oklah ni nampak menjadi jugak nasi ayam.
rupa tak penting,janji sedap :D

sy pun nak try buatlah one day sbb harraz suka nasik ayam nih.

ainnoraini said...

Janji sedapkan...

Aleyn said...

Wah...basik ayam....enaknyer

Zana Adieyza said...

nampak sedapppppp... *zana pernah masak nasi ayam sekali jer kak.. tu pun mcm x menjadi, trs rasa mcm malas nak buat lagi.. teruk betul.. hihihi

Mama Gee said...

nasi ini pun sodappppppppp hehee

-Sara- said...

rupa tak senonoh xpe..jnji sodap..hehe

*kite ngah lapar laaa ;D

Pink Lavender said...

ok ler kaler ayam tuh
makneng slalu masak jd kaler tuh

makneng follow kamu
jom follow makneng

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails