~ CliCk mY HeArT ~

Monday, March 12, 2012

Pertama kali bersama abang "J"............

huhuhuhu.....curangkah aku??? Abg ku bukannya "J" tapi "R".
Abang "J" itu bukanlah jantan tapi sesajer aku gelarkan abg.
Semalam gi Aeon balakong & ternampak "J".


 Trus rembat ni sbb aku tau kami anak beranak mmg suka.
sepatutnya ada 6, tp mcm biasa b4 snap, molot si kecik dh ngap yg tu...tak sabo-sabo
pertama kali rasa produk J.Co...

komen: ermmm rasanya aku lbh suka ngan Big Apple
lbh banyak pilihan & rambang mata dibuatnya.
may be semalam donut J.Co kat situ dah banyak abis kot

I tau uols pon like donut juga kan kan kan




**tuan rumah tengah berkursus selama 2hari, alaa kat dalam opis ni juga. Time rehat camni leh la i update & pelan2 bw ok 


4 comments:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

uuuuuu donut...donutt... :) :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

kakD memang penggemar donut...

tapi bukan donut seperti diatas...donut yg kita buat sendiri...@ yg seketul 3kupang tu...

yg dlm gambar tu makan juga tapi kurang....

mamyharraz said...

hai abg J hehe awk mmg sgt gebu abg J ;P

samalah sya sy lebih suka big apple tak tau knp mungkin perisa dia kot.

munna said...

pernah makan sekali..rasanya Big Apple mmg lagi best

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails