~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, October 25, 2011

Makan-makan Char Koay Teow

Nama Kedai: Hot Bangi Char Koay Teow
Lokasi: Belakang ngan Bangi Kopitiam


Ari tu lepas singgah kedai Yummie (pembekal brg2 kuih), kami saja pusing2 cari kedai makan. Dah jemu makan kedai yg sama. Alih2 aku ternampak kedai ni, mcm kedai baru jer.
Kat sini cuma ada menu makanan Char Koay Teow (CKT) & nasi lemak jer


Char Koay Teow pula ada 3 pilihan


Gred A - CKT banyak & udang pun besar2.
Pinggan Kecil - CKT sedikit & udang pun sikit jer lah
Pinggan besar - CKT banyak & udang pun lbh banyak






Aku cuma pilih CKTpinggan besar...mmg sedap! I loike, tp biasa la kalo mkn ni kena mkn cpt2, nanti dh kembang tak lalu pulak




en asben pilih nasi lemak ayam
Rasa nasi ni lain sikit, tp sedap la
Sambal x brp nk pedas & ada rasa manis sikit
Ayam grg rempah tu mmg sedap sangat

Ni pula utk Aiman, tp mcm biasa, bukannya dia makan pun, main jer lebih.
Yg tukang habiskan semestinya apak & amaknya

Ni suasana dlm kedai, kedai baru lagi ni, rasanya ramai yg lom tahu pasal kedai ni.

Kalo nk try, kedai ni kat Bangi yer, betul2 belakang Bangi Kopitiam


uols suka makan Char Koay Teow tak????









11 comments:

-Sara- said...

aduhhh sedapnyaa CKT.. sara mmg suke CKT sgt2! :D

mamyharraz said...

sukaaaaa sgt CKT.

dapat jumpa tempat yg bestttt mmg syoklah :D

kalau sy suka yg spesial ada udang besar2 fuhhh feeling nya bila mkn :D

wahida said...

char koay teow mmg feveret aku...nak2 lagi kalau letak udang byk2...mak aiii...sedapnya...

Jaa said...

erm, mahal x pinggan besar 2? nanti igt nk ajak hubby pegi sana ler...

syariza09 said...

Sara


hahaha...kita sama

syariza09 said...

mamyharraz

tringin gak nk amik gred A, tp mahal la pulak

syariza09 said...

wahida

sy suka udang & kerang

syariza09 said...

Jaa

murah jer

pinggan besar - $5.50

Gred A - $15

~Siti Hajar~ said...

suka jgk CKT..kn mkn sblm kembang klu x tolak tepi je jwpnyer...eh!eh! hubby tolong hbskan..haha

Klu kat utara ni byk CKT yg sedap2 tau...hehe

Ayen... said...

nampak macam sedap je CKT tu tapi sayang seribu kali sayang,Ayen x sukelaa....huhu.

che mid said...

dah 2-3 hari teringin makan ck tiaw..tapi asek hujan je, tak dapek nak keluar..telan ayaq liuq saja la.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails